دریافت نشان برتر از با سلام
ارزشهای درون این نشان
مشتریمداری، محصول باکیفیت
قصه نشان
آمارهای ما میگه مشتریها معمولا برای تجربههای معمولی، حوصلهشون نمیشه بیان و تجربه خرید ثبت کنن و ستاره بدن. اکثر ستارهها برای تجربههای خیلی خوب و تجربههای خیلی بده. پس میشه نتیجه گرفت، وقتی یه غرفهای یه عالمه تجربه خرید ۵ ستاره داره، واقعا داره تجربه خوبی برای مشتریانش رقم میزنه و میشه با خیال راحتتری ازش خرید کرد. نشان غرفه پرستاره، بر اساس تعداد تجربههای ۵ ستاره مشتریان یک غرفه و به صورت اتوماتیک به غرفهها داده میشه.
اثری که این نشان روی بازار میذاره
این نشان به دنبال تقویت فرهنگ مشتریمداری در بازاره. هدف اینه که غرفهدارهای متعهد که مشتریهاشون رضایت بالایی دارند، قدردانی بشن و مشتریهای بیشتری به سمتشون هدایت بشه.
ارزشهای جاری در نشان
اعتماد، تعهد به مشتری، غرفهداری حرفهای
قصه نشان
توی خرید آنلاین، قابل اعتماد بودن غرفهدار خیلی مهمه، وگرنه ممکنه چیزی که سفارش میدی با چیزی که میگیری یکی نباشه، یا تجربه خوبی رقم نخوره برات. نشان غرفه برتر میخواد خیال مشتری رو راحت کنه. چطور؟ سیستم باسلام به صورت مستمر در حال بررسی عملکرد غرفهدارهاست. برای اعطای نشان غرفه برتر، عملکرد سهماهه گذشته هر غرفهای بررسی میشه و اگه شرایط زیر رو داشته باشه، این نشان به صورت اتوماتیک بهش تعلق میگیره: 1- حداقل ۲۰ تجربه خرید موفق برای این غرفهها ثبت شده باشه 2- میانگین ستارههای مشتریان به سفارشها بالای ۴.۵ ستاره باشه 3- لغو سفارش توسط غرفهدار کمتر از ۵ درصد بوده باشه 4- ثبت مشکل توسط مشتریهای غرفه، کمتر از ۵ درصد بوده باشه
فایده نشان برای مشتریها
خرید با خیال راحتتر و تجربه بهتر دریافت محصول
فایده برای غرفهدارها
افزایش اعتماد مشتریها و طبیعتا افزایش فروش
فایده برای کل بازار
تجربههای موفق خرید در باسلام افزایش پیدا میکنه و بازگشت مشتریها بیشتر میشه و خرید و فروشهای بیشتر و بهتری در کل بازار رقم میخوره.
قصه نشان
گاهی برامون پیش اومده که در باسلام سفارشی دادیم و با مشکلاتی همچون مغایرت محصول ارسالی با سفارش، آسیب دیدن محصولات در فرایند ارسال، یا کیفیت پائین محصولات مواجه شدیم. گاهی حتی سفارشمون ناقص به دستمون رسیده و مجبور شدیم ثبت مشکل کنیم. اما در باسلام غرفههای کاردرستی هستند که عملکرد خوبی در کاهش این مشکلات غرفهشون دارند و اگر هم یه وقتی چنین مشکلاتی پیش بیاد، جوری مدیریتش میکنند که نهایتا مشتریشون راضی باشه. دارندگان این نشان، غرفههای فعالی هستند که در سه ماه گذشته: - نشان پرستاره ۱۰ تایی رو گرفتند - حداقل ۳۰ فروش داشتند - و از بین ۴ مشکل بالا، یا هیچ ثبت مشکلی از مشتریهاشون نداشتند، یا اگر بوده، خودشون در توافق با خریدار حلش کردند و رضایت مشتریشون رو به خوبی جلب کردند. در واقع از غرفههای دارنده این نشان میتونین با خیال راحتتر خرید کنین و اطمینان داشته باشید که سفارشتون به مشکل نمیخوره. یا اگه احیانا به مشکل بخورید، به شایستگی توسط خود غرفهدار رسیدگی میشه تا رضایت شما اتفاق بیفته.
اثری که این نشان روی بازار میگذاره
تجربه خرید بهتر، تقویت فرهنگ مشتریمداری